سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیریت ارتباطات شرکتی

 

مدیریت ارتباطات شرکتی

 

مسلماً یک شرکت نیازمند دریافت خدمات مالی گوناگون و متنوعی  می باشد که معمولاً این خدمات را از طرق مختلف دریافت می کند،هدف نهایی واحد بانکداری شرکتی این است که مشتری همه خدمات مالی مورد نیاز خود را از طریق بانک دریافت کند و به این ترتیب به جای ارائه خدماتی محدود به مشتریانی پرتعداد که باعث افزایش هزینه های ارائه خدمات و مانع از شخصی سازی خدمات قابل ارائه می گردد خدماتی گسترده و خاص به مشتریانی بسیار ارزنده مد نظر قرار میگیرد که ضمن کاهش هزینه های عملیاتی باعث افزایش بلند مدت بهره وری بانک و مشتریان نیز خواهد گردید.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژی‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند. در این مقاله می‌توانید در این باره بیشتر بخوانید. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌توانند به کارمندانی که ارتباط مستقیم با مشتریان دارند، اطلاعاتی درباره‌ی شخصیت، تاریخچه‌ی خرید، علائق و نگرانی‌های‌شان بدهند.

نرم‌افزار CRM اطلاعات و مدارک مشتری را، به این هدف که کاربران تجاری بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته و مدیریت کنند، در یک پایگاه‌ داده‌ به صورت یکپارچه جمع‌آوری می‌کند. از دیگر کاربردهای اصلی این نرم‌افزار می‌توان به ثبت تعاملات مختلف با مشتری (توسط تلفن، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر)، انجام خودکار فرآیندهای گردش‌ کاریِ مختلف مانند وظایف، ارتباطات شرکتی تقویم‌ها و هشدارها و امکان ردیابی عملکردها و بهره‌وری توسط مدیران بر اساس اطلاعاتی که وارد سیستم شده‌اند، اشاره کرد.

البته در ارتباط شرکت های بزرگ چیست؟ واحدهای دانشگاهی که این تمرکز به طور معمول افراد برای جمع آوری، سند و انتشار اطلاعات سازمانی آماده کند. دانش آموزان چگونه به نوشتن پیام های که ایجاد ارتباطات شرکتی  روابط با هر دو مخاطبان داخلی و خارجی یاد بگیرند. این ممکن است شامل مدیران، کارکنان، مصرف کنندگان و یا سهامداران. مهارت های ارتباطی شرکت های بزرگ ارائه یک پایگاه دانش است که در برنامه های تحصیلی کسب و کار بسیاری از بحرانی، افزایش طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی  و کارشناسی ارشد.

منبع:

ارتباطات شرکتی